Διήμερη εκδρομή πραγματοποίησε η Ενωση Ρουμελιωτών Γαλατσίου-Λαμπρινής

22-10-2013 Ενημέρωση

Η Ενωση ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΩΝ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ –ΛΑΜΠΡΙΝΗΣ πραγματοποίησε διήμερη εκδρομή, στις 12 και 13 Οκτω-

βρίου στον ορεινό όγκο των Νομών Καρδίτσας και Τρικάλων.

Το Σάββατο μετά την αναχώρηση από το Γαλάτσι κάναμε μιά στάση έξω από τη Λαμία γιά καφέ.

Μετά αφού περάσαμε το Δομοκό διασχίσαμε τη Νότια Θεσσαλία και περνώντας από την Καρδίτσα ανηφο-

ρήσαμε γιά την τεχνητη λίμνη, που φέρνει το όνομα ένος από τους εμπνευστές του μεγάλου έργου αυτού που δίνει ζωή στην περιοχή και ο οποίος διετέλεσε και πρωθυπουργός της χώρας.

Το τοπίο είναι επιβλητικό. Το μεσημέρι φάγαμε στην παραλία της λίμνης στο Λαμπερό. Αφού ξεκουραστή-

καμε κάναμε το γύρω της λίμνης με μιά σύντομη στάση γιά καφέ στο ωραίο  παραδοσιακά χτισμένο χωριό

Πεζούλα αναχωρήσαμε γιά την Καλαμπάκα.

Το βράδυ φάγαμε όλοι μαζί σε μιά ταβέρνα στο κέντρο της Καλαμπάκας όπου διασκέδασαμε με δημοτικά και λαϊκά τραγούδια κατά τύχη παρέα με μιά ομάδα Σέρβων προσκυνητών των Μοναστηριών των Μετεώ-

ρων. Το πρωί ανεβήκαμε στα Μετέωρα όπου επισκεφθήκαμε το μοναστήρι του Αγίου Στεφάνου. Ο οδηγός

κ. Λεωνίδας ήταν ο καλύτερος ξεναγός και μας ενημέρωνε με θαύμαστη λεπτομέρεια γιά το κάθε μέρος.

Μετά από μιά σύντομή βόλτα, στην πραγματικά πολύ ωραία πόλη των Τρικάλων, ανεβήκαμε στα ελατοσκέ- παστα βουνά της Πίνδου, στο Περτούλι και το μεσημέρι παραμείναμε γιά φαγητό στο ωραίο χωριό Ελάτη.

Αφου ξεκουραστήκαμε και περιηγηθήκαμε το χωριό αναχωρήσαμε γιά την επιστροφή.

Ο πρόεδρος στο τέλος ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες και ευχήθηκε να επαναληφθούν τέτοιες ωραίες στιγμές που μας φέρνουν πιό κοντά, στις δύσκολες εποχές που ζούμε.