Το Σάββατο 4 Απριλίου, από τις 17:00 έως τις 21:00, πραγματοποιήθηκε ενημερωτική ημερίδα, με θέμα τον Αυτισμό στην Παιδική Ηλικία, στο Πολιτιστικό Κέντρο «ΚΑΜΙΝΙ» του Δήμου Γαλατσίου, η οποία διοργανώθηκε από το Εργαστήριο Βιοϊατρικής Τεχνολογίας της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ) και την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Γαλατσίου. Στην ημερίδα μίλησε από την πλευρά του ΕΜΠ ο καθηγητής Διευθυντής Εργαστηρίου Βιοιατρικής Τεχνολογίας κ. Ματσόπουλος.
Επίσης, στην ημερίδα συμμετείχαν επιστήμονες από το Νοσοκομείο Αττικόν, και συγκεκριμένα ο Αναπτυξιακός Παιδίατρος Διευθυντής Ε.Σ.Υ κ. Μπότης και η Αναπτυξιακός Παιδίατρος από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, κ. Τσίτουρα, η Λέκτορας Εφαρμογών κ. Κουλουμπή και ο Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Μηχανικών Βιοιατρικής κ. Κάκκος, οι οποίοι μίλησαν για τη σημασία του “MENTOR” (Ψηφιακή πλατφόρμα Ανίχνευσης και Επιτήρησης Παιδιών με Νευροαναπτυξιακές Διαταραχές) και στη συνέχεια μίλησαν και οι ειδικοί γυμναστές του προγράμματος «Ειδική Φυσική Αγωγή και Θεραπευτική Κολύμβησης» της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής και Υγείας του Δήμου Γαλατσίου, κ. Αντώνος Θάνος, Γυμναστής Ειδικής Αγωγής / Εργοθεραπευτής, και κ. Κυριακοπούλου Γιώτα, Γυμνάστρια Προσαρμοσμένης Κινητικής Αγωγής. Το εν λόγω πρόγραμμα υλοποιείται από το 2018 στο Αθλητικό Κέντρο του Δήμου Γαλατσίου και μέχρι τώρα τα παιδιά που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι 42, τα οποία συμμετέχουν σε ομαδικές δράσεις, όπως αγώνες στίβου και κολύμβησης, αναπτύσσοντας την προσωπικότητα, την αυτοπεποίθησή τους, τη συμπερίληψη, την ομαδικότητα.
Και ας μην ξεχνάμε ότι κάθε παιδί είναι μοναδικό και ξεχωριστό!

